Thursday, April 7, 2011

Sipetani Sudah Besar :)

Hello n Hello n Hello...
Woot woot....
Lama xupdate blog... tawu2 je la...
Lappy sudah Rosak...
maka mmg xdpat lah nak on9 24 jam lagi..
So sad lar oh...
tapi xpe...
tggu ar aku keje...
aku beli I7 terus...
yeay!
gogogog...
beli la klu kau xsyg duit kau 2...
ahahaha...

SELAMAT HARI LAHIR!
wah2... ary jadi sape ni...
ary jadi sape nie...
Mari kita lihat org e2...
tadaaa....
  tgh potong kek 2 di ats pentas MBMB...

BTW...
malam tu aku baru balik dari main futsal..
Membe aku ajak gi makan...
aku cakap makan kat tmpat dekat2 sudah...
tapi diorg nak gi MCD...
wahahaha...
rupa2 nye...
diorg nak blnje aku,,,
TQ2...

Memang sgt untung lah ary...
dgn lapar nye...
set Besar terus aku order...
xde kesian... ahaha..
lepas abis makan...
kitorg mcam nak balik cm2...
tbe2 aku nmpak budak kelas dtg...
apsal diorg nie...
ade gathering ape mlam2 nie...
dgn assgmnt byk xbuat lagi...
nak je balik...
tapi ikut jela...
diorg nak lepak2 kat situ...
so aku pun join...
tiba2...
jeng.. jeng... jeng...
tepat pukul 12...
tbe2 ramai nyanyi lagu happy birthday...
wahahah... damn lah..
never expected this lar oh...
siap potong kek lagi 2...
Gambar ptong kek ade kat ats...
malas nak upload byk2...
Ramai juga ar yg dtg function nie...
ahahaha...
siap dpat adiah lagi 2...
mari tgk nie...
ahaha... khusyuk kot bukak adiah..
aku ngat kan koko kruch ke ape ke?
tgk2 baju n kain pelikat...
aku xpndai pakai kain pelikat lah...
n lepas dpat adiah 2...
aku tnye...
kain pelikat ni saiz brape?
ahaha...
lepas 2 baru aku tawu kain pelikat xde saiz...
damn2...
aku terasa kurg bijak kat situ...
lepas ni xakan aku tnye soalan 2...
ahaha..
tgk gambar nie plak...
ni juanito...
damn je dye...
senyum xnak kalah...
aku dah pelik...
rupa2 nye ade udang yg tpergkap dlam
syuman 2...
pndai kau an juan...
shit la u...
nak tawu diorg buat ape...
tgk gmbar nie...
dah mcam Zombie kmpung pisang dah aku ni...
wahaha...
diorg bagi aku makan kenyang...
lepas 2 diorg bagi aku mndi
dengan tepung, tepung kunyit...
Kari n ape ntah...
Bau dah mcam ikan goreng dah aku rasa...
tggal nak goreng je lagi nie...
ahaha....
damn lah u all...
but TQ...
lepas dah cmpak mcam2 kat aku...
diorg bagi mndi aku...
apakah...
malam2 mndi bunga...
wahaha....
upacara mndi bunga...
lepas nie... 
Exam aku semua 4 Flat...
video
ahaha....
itu je aku nak cerita...
TQ all...
sebab baca smpai abis...
bye n bye...
jmpe lagi...
sayonara...

4 comments:

✿ CikCimi said...

wow~ dasat. best kn birthday surprise nih. hihi. aku ri tuh bebudak blogger buat tuk aku. tp aku tak mdy bunge tepung kuncit bagai la. haha.

SiPetani said...

ahaha... suprise belanje makan2... mmg best... tp bila suprise mndi tepung telur n mcam2 2... aku shmpoo rmbut n badan smpai multiple nak bagi hlg...

woah.. gempak kau... budk2 blogger.. diorg buat ape je?

bukudiarysofea said...

Bestnyelahai. Yg mase cimi uh, kitrg kasi surprisekan cimi dgn membawe pakwe kesayangan cimi dtg melaka. Hihik. Biasa2 saja.

SiPetani said...

wah2! nnti mintak kos bawak bf dye 2... claim2... semua duit...

 
sipetani.blogspot.com | Design By Cimi
.Copyright 2011 | All Right Reserved.